- On campus
- Bogotá
- Start date: August / NA 2024
- 2 days a week from 6:00 p.m. to 9:00 p.m. and Saturday mornings or afternoons
- 18 months / 42 credits
- COP $1,750,000 (Credit value 2023)
Inicio » Programs » Graduate degrees » Master in Marketing » Community
Lead organizations' marketing strategy in disruptive environments by generating change that impacts society.
Multisensory welcome for new students of the Master in Marketing program
Baptism of the Master’s Degree in Marketing with a coffee ceremony
The students of the Marketing of Luxury Products and Services course, taught by Professor Ana María Páez, participated in an activity led by the lecturer Gustavo Villota of Café San Alberto, a coffee recognized worldwide as a luxury coffee. During the talk, the brand’s history was explained, and a ‘coffee baptism’ was held, in which a coffee tasting session was held to teach the correct way to taste a coffee and thus sensitize the consumer as to why they should pay a premium price for it.
By being part of the Uniandina community, the students of the master’s programs have the opportunity to participate in various academic, cultural, and sports extracurricular activities that take place permanently on the campus of the University.
National and international conferences, seminars, forums, and colloquiums are part of the offer the University presents to its students weekly. Cinema, theater, live music, and diverse artistic performances constantly inundate the campus, contributing to an integral and balanced experience.
In addition, students can take courses and participate in projects in any of the master’s degree programs offered by the University and share experiences with students and professors from various disciplines and fields of interest.
The campus integrates a diversity of services and benefits, including libraries, cafeterias, and recreational and sports facilities, which become the ideal space to enrich the student life of the participants in our programs.
Toma de decisiones basadas en datos: Cómo convertirse en una empresa "Data Driven"
Administración Uniandes November 14, 2024 14:57
Transformación Digital y el Futuro del Marketing para Agencias y Consumidores.
Administración Uniandes October 17, 2024 07:26
Evolución de e-commerce y los medios de pago en LATAM
Administración Uniandes September 12, 2024 18:38
Como revolucionar los modelos de “Go to Market” con IA y obtener resultados altamente disruptivos
Administración Uniandes May 15, 2024 07:02
Marketing Xpress Session: Gestión de precios: Una decisión más que rentable
Administración Uniandes November 3, 2023 07:08
Menos es más en la comunicación a shopper en el PDV.
Administración Uniandes September 21, 2023 07:22
El marketing actual y su dependencia hacia la tecnología y los datos.
Administración Uniandes May 11, 2023 07:06
Marketing Xpress Session : Customer Xperience - Un buen servicio ya no es suficiente
Administración Uniandes May 4, 2023 07:10
InteligencIA: ¿Cómo potenciar tu trabajo en mercadeo con Inteligencia Artificial?
Administración Uniandes March 22, 2023 19:01
A.I. en Investigación de mercados: oportunidad o amenaza
Administración Uniandes February 22, 2023 19:19
El metaverso, bebé embustero: Primer estudio latinoamericano del consumidor hacia el metaverso
Administración Uniandes November 1, 2022 19:07
El valor de las marcas y el caso de Banco de Bogotá como una de las marcas más valoradas
Administración Uniandes May 17, 2022 19:15
Insights de Investigación de Mercados en Colombia y en el Mundo.
Administración Uniandes May 10, 2022 19:16
Casos actuales de Data Mining & Business Intelligence en Retail
Administración Uniandes March 17, 2022 19:09
Marketing Xpress Session: Comercio electrónico, pasado, presente y futuro
Administración Uniandes November 17, 2021 19:00
Marketing Xpress session: ¿Cómo la industria aborda el desafío del nuevo etiquetado de alimentos?
Administración Uniandes October 19, 2021 19:28
El consumidor de ahora y las marcas de siempre I Marketing X-Press Session
Administración Uniandes September 14, 2021 19:22
Marketing Xpress Session: Presente y futuro de las Comunicaciones de Marketing
Administración Uniandes May 26, 2021 19:06
Marketing Xpress Session: El valor social del mercadeo
Administración Uniandes May 19, 2021 19:08
Marketing Xpress Session: "Vender un país no es lo mismo que vender papas fritas“
Administración Uniandes April 22, 2021 18:54
Marketing X-Pression session: ¿A que suena el café de Colombia?
Administración Uniandes March 11, 2021 18:45
Marketing X-Pression session: Desafíos del Retail Moderno en la era COVID-19
Administración Uniandes March 4, 2021 19:19
Marketing X-Pression session: Propuesta Estrategia Online como respuesta al cambio del entorno
Administración Uniandes February 23, 2021 18:57
Private video
Administración Uniandes April 6, 2022 16:25
Calle 21 No. 1-20
Bogotá – Colombia
Postal code: 111711
Bogotá
(601) 332 4144
Línea de información nacional
018000 123 300
Calle 21 No. 1-20
Bogotá – Colombia
Código postal: 111711
Bogotá
(57 601) 332 4144
Línea nacional
01800 123 300
Universidad de los Andes | Vigilada Mineducación
Reconocimiento como Universidad: Decreto 1297 del 30 de mayo de 1964.
Reconocimiento personería jurídica: Resolución 28 del 23 de febrero de 1949 Minjusticia.
Universidad de los Andes | Vigilada Mineducación
Reconocimiento como Universidad:
Decreto 1297 del 30 de mayo de 1964.
Reconocimiento personería jurídica:
Resolución 28 del 23 de febrero de 1949 Minjusticia.
Copyright © Universidad de los Andes. All rights reserved